stackars öra

pratat med nettan i telefon i 45 minuter.
Sista halvtimman har vi nog bara pratat om ravekläder...hon va i behov av att låna men jag har knappt nåt kvar...2 par byxor som garanterat e för korta på henne...men kanske jag har en tröja...vi får se hur det blir. Kollade på nätet lite åt henne...hon har just flyttat å har inte internet nu...det fanns ju knappt nånting ute nu...i svart och vitt. (hon ska på kryssning med det temat).
Men jag kunde inte hkjälpa till så mkt...förr var det lättare...men jag sålde ju det mesta för ett år sen så det var ju synd. Nu ska jag se på tv å äta choklad. Tog fram för över en timma sen, haha...

Kommentarer
Postat av: Nikolaitilde

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback