sluuuut-pluggat

Nu är skolan egentligen slut. HAr 2 "lektioner" kvar.
Idag hade vi sista engelska provet...det kändes ok. Blev klar fort å orkade inte kolla igenom så...
Fick med andra ord en lång håltimma. HAde svenska sen å hade utvecklingssamtal med läraren. VG eller MVG...hm, då blir det säkert ett VG då. Jag fick MVG på mitt fördjupningsarbete faktiskt...så nu har jag 3 MVG att skryta med...det kunde man ju aldrig tro om mig!!!
Engelskan vet jag inte alls hur jag ligger till mer än på proven...där kan man få VG som mest bara...konstigt nog.
Nä, nu ska jag byta om å försöka få liv i Jocke som just somnat. Blir ju kalas på dagis. Middagen står å väntar i kylen...pasta sallad med rökt sik å sås.

Väntar med spänning på att höra av Malou m familj oxå...förlossningen skulle sättas igång IDAG!!! Får se om en tripp till norr hinns med under sommaren. Annars kommer dom ner i september tror jag. Det är ju en bit till Ö-vik så man ses ju inte alltför ofta nu...

Kommentarer
Postat av: Lindusen

haha,jag visste inte ens att Malou var gravid.men kul för dom:)

2007-05-24 @ 18:59:54
Postat av: Gabba

ÅÅÅÅH vad du är duktig pluttan! Jag är stolt! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback