jösses...

Denna vecka är ju väldans tung...haha...en lektion!! Å den hade vi idag, så nu e jag ledig. Men ska förbi skolan imorgon för studievägledaren ringde förut (å väckte mig i min skönhetssömn) å hon kunde inte hitta mina betyg. Så jag får knata förbi där imorgon bitti då jag lämnat Jocke på dagis. Det är nationella prov imorgon så det är inga lektioner å jag har redan haft alla mina nationella prov. Så först på tisdag ska jag till skolan...men inga lektioner då...nationella prov då med, vi ska ha utvecklingssamtal bara.
Idag hade jag ett föredrag...vet inte hur det blir med mitt andra...om jag kommer å ha det eller inte...läraren valde att lyssna på mitt föredrag i våran grupp...tycker hon att det gick bra kanske jag slipper...fast just nu känner jag att det inte alls e nåra problem för jag kan det rätt bra.
Fick tillbaka uppsatsen idag oxå å den hade jag ju MVG på, sen fick vi tillbaka referatet med å jag hade MVG- (minus) på den...hon tyckte att jag hade använt för korta meningar...men att mitt språk var av hög kvalitet...
Nu ska jag justera mitt fördjupningsarbete lite å sen maila in det till läraren. Ska försöka ta till mig det hon skrev om referatet...för jag vet att det vimlar av korta meningar som mest känns uppraddade i arbetet. MEn själva arbetet e ju klart...har ju redan haft föredrag så...De närmaste dagarna kommer väl gå åt till å plugga engelska inför sista provet å så läsa klart romanen å göra uppgifterna till...till nästa vecka...har ju TID men det är så svårt å få nåt gjort när man verklien HAR tid...ibland funkar man bättre stressad...

Och så måste jag ju tacka LINDA - citronlime - för alla fina papper jag fick hem idag!! Supernajs med överraskningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback