Vilsen...

Känner inte igen mig här.
Kunde ju inte logga in heller...men det gick tillslut.

Hjälpt Linda å flytta i helgen. Bilen dog ju när vi skulle hem såklart...bläää.
Igår va jag i stinsen å shoppade lite...70 % på allt i en butik...akrylfärg, block å så tygband.
Sen var det visst 30 % på bokhandeln oxå, inte bara bokrea...stog inget om 30 % men tyckte ju att det blev billigt...men på kvittot stog det ju 30 % efter allt jag köpt så...köpte limstift å glaze-pennor...
Va så konstigt för dom hade 5-pack glaze...tog fram miniräknaren men det visade sig ju att 5-packet kostade 2,50 kr mer/penna än om jag köpte lösa...så jag köpte lösa...fanns dock inte så mkt roliga färger men 4 st olika färger hade dom ju...så tog en av varje. Hoppas dom har andra färger nästa gång...hehe...

Pysslat lite oxå å ska väl ladda upp bilderna nu så kommer inlägg nr 2 snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback