P E R F E K T

Nyss kom posten...
Brev från Annika...nya brevpapper till disney-samlingen...
Å så Extra film...å dom kunde läsa mina tankar mkt bra.
Dom delade upp beställningen å skickade de stora kopiorna först...så nu kan jag pyssla...hihihihihihi.
Perfekt!! 18 nya foton å scrappa!!
La upp lite auktioner igår...kameran på budera å så brevpapper bok å dvd filmer på tradera...
HAr mer brevpapper å fotografera...så det e mer på gång...
Lutar mer å mer åt att diddl-samlingen ryker...
Jag orkar inte helt enkelt...så jag tänker nog sälja rubbet...
HAr skrivit upp lite böcker jag saknar oxå...det e ju bokrea nu...skulle nog helst vilja åka till maxi...får se om vi kan göra det imorgonkväll kanske...
MEn jag tar med listan till lilla ica idag...de hade ett bord med reaböcker med...men har ju en check på 50 kr tror jag om jag handlar böcker för 300 kr...så det kan ju va bäst å vänta tills vi kommer till maxi ändå...men man kan alltid kolla...

Ja som sagt...18 nya bilder att scrappa...blir ju satans svårt å välja...vart ska man börja...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback