Jag e ju bara såååå BRA

Helt jävla otroligt.
Min dag e räddad!!
Fick tillbaka engelskaprovet idag...det vi gjorde i fredas. alla rätt även denna gång.
Sen fick vi kolla på det nationella oxå. Alla har inte gjort det så  vi fick ej tillbaka det. Men hallå, jag e glad att jag satt på stolen då jag fick provet...jag fick 61 poäng. 34 var gränsen för att få godkänt. Det är 3 rutor på varje nivå å jag hade kryss i sista på godkänd så hade jag klarat lite till så hade jag fått VG...
Jag trodde verkligen att det hade gått såååå dåligt. Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag ju drömt om ett G.
Så idag har jag fått ett VG å ett starkt G.
Sen har jag ju fått tillbaka lite på svenskan oxå...VG+ på det mesta.

Så grattis till mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Härligt att pluggandet går så bra,grattis!=)

2007-03-28 @ 18:10:30
Postat av: Annah

Fan va du e GRYM! Grattis!

Postat av: Helena

You rock girl ;) *kraaaamar*

2007-03-29 @ 13:14:48
URL: http://blog.deek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback