Idag med...

Läraren i engelska va sjuk idag med så det blev inget prov...kommer hon imorgon så blir det väl av då.
Sen står det i planeringen att vi har nationellt prov i morgon eftermiddag oxå...
Får väl säga till dagis att om jag inte kommit dit till 14.00 så kommer jag senare eftersom provet börjar kl 13.00.
Resarverad skrivtid 13.00-17.00...men sååå långe tänker ju inte jag sitta där. Kommer väl dö under tiden...

Packat lite auktioner som gick ut igår. Går ut fler i eftermiddag.
Sen ska jag ju ha svenska...novell-analys...antar att det räknas som ett prov eftersom det är markerat emd *stjärnor*...alla andra prov är markerade likadant.

Skitväder är det idag. Det är sååå mörkt ute. Å regnar. När jag å Jenny kom ut från skolan så var det typiskt höstväder. Inte direkt uppiggande. Regnet minskade lite på vägen hem ialla fall.
Hoppas det slutar regna helt, blir bara deprimerad och sjukligt trött av regn å rusk!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fått mitt brev nudå? :)

2007-03-08 @ 19:17:10
Postat av: Erica

yes.
Idag kom det. Ska läsa det senare ikväll!
Fina bilder du lagt in i brevet!!

Postat av: Helena

ååh... vad bra att det kommit fram nu då. Blir ju så nojig ibland med posten! haha! .. Tack för att du tycker bilderna e fina :)

2007-03-08 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback