trötter

Jocke är KAOS!!
Började i morse som vanligt...vi kom över 20 minuter försent till dagis. Hade räckt med 5 minuter...just när vi skulle gå så insåg jag att det ösregnade ute så det var ju bara å rota fram regnjacka å så...när vi kom ut regnade det knappt...men men...Jocke hade så mkt annat för sig på vägen å gick i snigelfart...har inte tålamod för sånt, jag hade ju ingen tid å passa mer än dagis då...
När jag ska hämta Jocke så vägrar han gå hem...gick hur bra som helst å hämta han från gården men när vi skulle byta skor inne så vägrade han ta på sig å höll på i ungefär 20 minuter...å snigelfart hem...tills vi va nästan hemma å det rasade kottar från alla tallar....då sprang han...
Å nu har han hållt på å äta i 2 timmar...han har inte ens smakat...å då e de inte ok å gå från bordet...han håller jämt på så...å när han ska sova så ska han helt plötsligt ha mat....så nu får han sitta där...vi e lediga imorgon så han kan få sitta till midnatt om han har lust.
Själv ska jag pyssla å se på tv. å dricka folköl...iskall!! Det finns ju godare men en klarar jag väl av...om den inte blir avslagen..URK! ...blev sugen på det bara sådär så handlade folkisar på ica...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback