suck säger jag bara...

En köpare på tradera är inte nöjd med sin vara å HOTAR med negativt omdöme. Har ju erbjudit pengar tillbaka, eller att hon ska skicka tillbaka...å hon säger att jag inte är samarbetsvillig. Så vi får se om det dyker upp ett negativt omdöme...
Jaja, hon har ialla fall hört av sig...vissa hör ju inte ens av sig innan de slänger ur sig negativa omdömen å varnar hit och dit...eller ger negativt omdöme trots att han/hon fått pengar tillbaka. SUCK för dessa människor.

Vet inte om hon försöker blåsa mig?!? Jag synar ju plaggen (har ärvt min farmors syn som inte har glasögon ännu - 86 år) och dessa bodysar tycker jag var i bra skick. Men visst kan man ju missa något...å missar man något så står det inte heller i beskrivningen. Men tydliga fläckar som säger, knappast...det hade jag ju märkt.
Hon låter väldigt otrevlig tycker jag. Men kanske det finns hopp, hon svarar ju på mina mail ialla fall...fast utan egna lösningar...

mail 1:
"Jag har fått de 2 bodysarna från dig nu och blev besviken! Det var ju fläckar på båda tröjorna!! Det hade du inte skrivit nåt om i auktionen.
Det stod mkt fint skick!"

mail 2:
"Fläckarna på tröjorna syntes ju tydligt!Hur kan du ha missat dom?
Hade det stått i auktionen att det var fläckar hade jag ej lagt bud på dem,vill du att jag skickar tillbaka dem så du själv får se fläckarna?"

mail 3:
"Jag måste tyvärr lämna neg. På omdömet för bodysarna,för det borde stått att de var fläckiga i auktionen.
Du verkar inte heller vara så samarbetsvillig........."

Kommentarer
Postat av: Linda

Men herregud vad är det för fel på den människan?!?! Idiot!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback