snabbis

hemma en snabbis...pappa skulle klippa gräset å jag hade ju mina auktioner...att betala...eftersom vi åkte en dag tidigare än tänkt så hann jag ju inte med allt sånt. Men nu är 4 betalda å väntar vinnarmail från en...sen hade ju en massa auktioner gått ut men det får jag ta hand om på måndag.
Brun börjar man ju bli oxå...har väl aldrig haft så här mkt färg så tidigt i juni förr...
På söndag ska vi på dop oxå....får se om vi åker direkt från landet...packade ner en skjorta till Jocke så får jag säga till Patrick att han f¨r väl ta med för säkerhets skull med.
Själv har jag inga bra kläder...får bli det jag har idag...cammokjol å linne.

Nä, ska se om det är nåt mer som ska med till landet...Pappa ringer väl snart å säger att han e på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback