regn regn regn

usch, känner mig så seg...vill inte gå ut idag men måste.
Måste stanna i väsby å köpa batteriladdare och nya batterier  å ha till nya kameran. Sen bär det av till Älta.
Får se hur engelskan funkar idag.

Just nu försöker jag köra mammas foto-cd men det går bara inte...det händer ingentng...hade igång den i sollentuna igår men här verkar den inte funka alls...får ta med den tillbaka då...
Kunde inte hitta min fotomapp på varken datan eller på cd'n...jag har alltså gjort en egen mapp å lagt bilder som jag vill framkalla av hennes foton...så nu e de väl bara å börja om...om man bara kommer åt bilderna på cd'n, får göra en ny mapp på mammas dator annars.

Jo, nu efter typ 10 minuter funkar den...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ellerhur vore det skönt med lite sol snart? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback