American Car Show Norrtälje 2007

14 juli Norrtälje




14 juli Vätö




15 juli


Lyckades inte få över bilderna på den bärbara datorn så jag passade på nu när vi var hem...sovit i märsta över natten...men åker tillbaka till landet idag. HAr mobilt internet där...sen hade mamma skaffat nåt oxå som inte var installerat än så snart behöver man inte ens åka hem för att sköta sina affärer... =0)
Jaja, räkningarna kommer fortfarande hem i brevlådan, så måste ju hem nån gång ändå.

Skulle beställa böcker till skolan oxå men får nog göra det på landet eller nästa vända hem.
Ska ju välja 2 romaner av ett antal. De hör ihop med löroboken i engelska...så jag har kollat runt å skrivit kort vad de handlar om....så nu ska jag bara välja. Frågan e om jag kommer kunna beställa alla böcker från samma ställe...känns som om det är alldeles för mkt böcker för att det ska gå ihop...man kan ju hoppas!!

Nä, nu ska jag avsluta å käka frukost...dricka kaffe...har inget ätbart hemma...
fortsatt trevlig sommar på er...

Kommer dessutom posta brev till Anni, Anna M och Anna A under dagen...plus lite annat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att vara iväg och bara njuuuuuta...
Det hoppas jag att vi får göra nästa vecka, då vi ska till Båstad :)

Postat av: sajbersonja

Tack för brevet som kom idag

2007-07-17 @ 23:10:31
URL: http://sajbersonja.blogg.se
Postat av: annah

fina bilder och tack för brev :)

2007-07-23 @ 10:37:02
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Helena

Ska försöka masa mig med brev snart... promise! *kramas*

2007-08-01 @ 18:52:31
URL: http://blog.deek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback