snorkallt

dubbla vantar e det som gäller.
Känns som kinderna har spruckit eller nåt...ändå har det varit hyffsat vindstilla.
Luvan åkte av hela tiden på vägen hem så öronen har sån finfin färg just nu...eller inte.
Haft svenska idag. Intervjuvade Andrei, ska skriva klart det som läxa sen.
Men till på torsdag så ska vi göra en mind map. Det ska nog kunna gå bra...kanske...man e ju så ovan så har inte så bra koll på vilka inlärningssätt jag använder å behöver riktigt. Inget verkade ju funka förr i tiden då man plugga...med tanke på vilka usla betyg man hade...
Fick sällskap halva vägen hem idag av två tjejer som läser SV AA (vi har svenska ihop 2 dagar i veckan).
Namn vet jag icke...den ena ser svensk ut men e från Estland eller Lettland tror jag den andra minns jag inte...vi pratade på rasten...men det var ju länge sen...haha...minnet är inte det bästa idag.
Så därför är det nog bäst jag skriver klart intervjun idag redan för den ska va inlämnad om en vecka först...å tar jag det på måndag så lär jag ju inte fatta nåt av mina stödord!!

Ska fixa lite med tvätten nu å så e det strax dax att gå till dagis.

Fick vinsten av Ellonor idag oxå...mkt trevligt!! Ska sortera in lite sånt sen, paus från pluggandet.
alltså från scraputmaningen på lunar. Hade helt glömt bort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback