ojojoj

igår fick jag 3 slambrev.
TACK: Anna A, Anna M, Sandra H.
och idag fick jag 2 slambrev.
TACK: Anni, Stina.

Galet mkt post på 2 dagar...men KUL.
Väntar knappt några svar...haha...fast postade ett till Anne-Mie i helgen å så idag till Anna M...så 4 st väntar jag väl svar från nudå...5 med ett vanligt brev.

Fått lite papper på dagis som ska fyllas i men det e ju lite knepigt å lämna in dom då PAtrick inte e hemma å kan skriva under...
Ska skriva in nya timmar å så inkomst, men båda måste ju skriva under oxå så...får lämna in de början på nästa vecka.
Funderar på om vi ska ta å va lediga på måndan helt båda två...tror nästan det. Så behöver vi inte bryta rutinerna helt å stressa som tokar på helgen...
Men tis-fre blir det ialla fall för oss båda.

Får se, schemat kanske inte stämmer, men tror det gör det...usch, kommer ju börja strax efter 8...då brukar ju jag stå i pyjamas å borsta tänderna...jaja, 1 timma tidigare får väl helt enkelt funka...man började ju oftast runt 8 under hela grundskolan oxå så...

måste gå om en timma så ska ta en alvedon, å så kanske få i mig en julskinksmacka...har så ont i huvet.

jaha, då kom det mer post...La Redoute katalogen...får kollas närmare i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback