nu börjar det

Vardagen e här igen.
Idag börjar jocke på dagis igen.
Imorgon ska jag på information på komvux, sen e allt igång.
Jag är bara så otroligt trött jämt.
Går runt å gäspar mest hela tiden.
Har fått sova länge några dagar under ledigheten men det verkar ju inte ha hjälpt ett dugg.
Så vet inte varför jag just nu hamnat i ständigt trötthet. Det brukar ju gå över med lite via...
Igårkväll vart jag piggare än någonsin...gjorde klart slam nr 1 å så hann jag läsa i 1 timma...sen FICK jag inte vara vaken mer...blev något rastlös av att ligga i mörkret å inte ha nåt å göra...

Min klocka står nu på 5.30, men jag snoozade 1 timma...borde ju gått upp tidigare...å fått upp Jocke med...så han får lite rutin.
HAn måste ju oxå upp tidigare nu...men får börja imorgon...nu e de ju för sent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback