hej hopp

Tack anne-mie för brev!!
Posten va sen idag...mötte brevbäraren då jag gick till dagis, han såg rätt uppgiven ut...moppen hade pajjat.
Sen när vi kom ut från dagis hade han lyckats ta sig dit å 3 st grabbar stog där å såg ut som frågetecken.
Sen när vi kom till våran gata kom en postbil...å där satt samma brevbärare...haha...posten blev 1-2 timmar sen...brukar ju hinna få den å gå igenom allt innan jag går till dagis...men inte idag.

Postade 3 slambrev idag oxå...Anni, Anna A å så...Anna M...hm, jag minns inte så bra...Jocke postade 2 å jag postade 1...Arvidssons läggs ju på blå låda så de som skulle i den gula tog 'Jocke...hann ej kolla vilka det var till men jag tror att det ska stämma...haha. Ibland e ju minnet så bra!!!

Idag har jag problem med engelska grammatiken...har aldrig använt mig av just såna meningar...
beror säkert på att jag inte finner nån logik i det hela. Känner mig hur dm som helst...säkert finns det en superenkel förklaring men nä...fattar ingenting...blir bara fel hela tiden. Förvirrande!!

Nu e mitt te klart. Ska läsa lite i boken istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback