håltimma

hemma på håltimman. Första lektionen var engelska.
Tänker nu på engelska...haha. Hade ingen bok då, men de kom igårkväll så hämtade ut de nu.
Så nu har jag bok till svenskan som börjar 12:45.
Jesper har samma svenska tydligen.
Usch vilken jobbig tant jag hade brevid mig på engelskan. Så fort hon inte fatta fråga hon mig så jag missa va lärarena sa hela tiden. Fast läraren verkade fatta det...hon hade haft henne som elev innan.
Imorgon har jag inga lektioner. Egentligen så har jag engelska men det verkar bara vara varannan fredag..
Så då behöver man ju inte stressa så mklt med läxor på torsdagarna.
Å vi hade tur, vi slapp en läxa för tiden tog slut å vi hann inte gå igenom den biten. Vilken tur...haha. Lite mjukstart vill man ju ha...detta kommer bli den längsta dagen annars.

Nu ska jag käka lite lunch å hälla i mig lite kaffe å sen knata tillbaka till skolan igen. Posta brev till Stina på vägen oxå.

Å nu kom posten. Hennes tidning till mig...men den öppnas först ikväll.
Ska kolla lite på läxorna nu...fan va konstigt det känns å prata om läxor å sånt...haha...
Får se om jag fattar nåt av engelskan sen. Idag gick det bra ialla fall...men det lär väl bli svårare antar jag.
Svenskan börjar om 1 timma då så bäst å käka lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback