varför??

Idag hade vi extralektion i engelska.
Vi var bara 5 pers som var med.
1 kille...han satt å stirra på mig hela tiden. Kunde inte koncentrera mig alls.
Han bor bara 2 hus från vårat så vi hade sällskap på vägen hem...
Han e tydligen kär i mig...å så tror han självklart att jag oxå e kär i han...herre gud!!!!
Han väntar sitt första barn å e gift lixom...
Ja, va ska man säga??? Usch...
Kommer ju sluta med att jag blir arg...skälla ut han...visste fan inte vad jag skulle säga...hoppades att Patrick skulle komma men vet ju att han skulle jobba idag(inte bara köra tillbaka till stockholm...) så risken att komma hem vid 12 var ju rätt liten...för PAtrick...grannen var väl alternativ räddning nr 2 men han dök inte heller upp...haha, undrar vad han hade tänkt...vi säger ju egentligen bara hej till varandra...haha...nä, måste ha nån plan för att hantera denna man...allt vart så konstigt nu...äh, jag vet inte...
Men hur kan man komma på å säga att man e kär i nån man bara pratat med typ 3 gånger som han vet har familj och som han vet vet om att han snart oxå har familj...?!?!?!? Är alla kurder så öppna??

Nästa vecka har vi prov i engelska...får se hur det går...
Ska väl ägna resten av dagen till att plugga...hade endel läxor i engelskan oxå.
Plus en mängd i svenskan...eftersom hon var sjuk i början av veckan å vi hade inte gått igenom nåt tidigare...annars hade man ju kunnat göra den tidigare...

Fick tillbaka en uppgift som vi skrev förra veckan...eller igår kanske tom...haha...vilka löjliga stavfel jag hade gjort...hade skrivit wheyistället för When å wiht istället för with...vissa dagar kan jag verkligen inte stava. Att jag inte såg det när jag läste igenom texten?!!? Kanske kollar man sånt man ÄR osäker på å inte det man redan VET...sen att man stavat helt galet ser man först när det är för sent.
Ibland känner man sig dum...haha

Om en timma måste jag till dagis...får se om man hinner göra nån läxa innan. Svenskan e så knepig eftersom jag inte kan grammatiken än...
Måste nog skriva en lista å exempel ang grammatiken tror jag. Står inget om det i boken så det är inte alltid jag fattar vad dom menar...när dom säger att man ska använda adverb å sånt...enda som fastnade i grundskolan var ju verb...men det finns ju en mängd med olika som jag inte har en aning om...kommer inte ens på vad dom heter...imperfekt...finns det nåt som heter så? haha...förvirrande med grammatik!!

Kommentarer
Postat av: Annah

Åhhh e väl trevligt med en beundrare? ;)

Postat av: Erica

mmm...jätte...sååå jobbigt...haha

2007-02-02 @ 16:06:14
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Gabba

bläää bög :)

2007-02-13 @ 18:28:19
URL: http://gabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback