N Ä E ! ! Det kan inte vara sant.

Igår...ja då hade jag problem med blogg å så...inlägg blev publicerade några gånger för mkt...
Sen banken då...vilket var problem i hela sverige enligt nyheterna...
Och nu...jo, jag bestämde mig för å lägga ut kameran på BUDERA...näää...där står det såhär:
 "Idag den 28/2 utför vi tekniskt arbete.
Tjänsten är för närvarande stängd, men
titta gärna in igen om en timme eller två.

Alla objekt som normalt slutade idag
2007-02-28, har flyttats fram ett dygn.

Välkommen åter!"


Allt verkar ju gå som jag vill...när jag vill...när jag kommer ihåg...bläää.

Så nu ska jag fylla i en Sanka-slam istället.

Kommentarer
Postat av: Gabba

Åh det är så suuuurt när det inte går som man vill och allt bara jäklas... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback