här händer det grejjer...

HAr prov imorgon men det har inte hindrat mig från å pyssla...
Fast har egentligen bara pysslat nu på kvällen...

Igårkväll blev jag tokig på alla små spillbitar som bara trilla ur kuvertet hela tiden å landa under soffan...har nu gjort en LO av enbart spillbitar...å några foton jag inte inspireras av...


Sen så fick jag en RAK idag. Från Maria: http://goselosan.blogg.se


Och så nu ikväll under bolibompa så påbörjade jag ett knasalbum. Gjord av tapeter.
Redan använt lite nytt.



Sådär...det var det senaste...
Har snöat idag...bläääk.
Jockes humör ikväll är inte det bästa...hoppas han kan gå på dagis imorgon.
HAr ju prov...Men har ju bara den lektionen imorgon så...plus att han börjar 9 oxå...får helt enkelt testa om han nu inte verkar jättesjuk imorgon...han har varit OK i 2 dagar ialla fall.
Ja, vi får se helt enkelt...

Totalt antal sidvisningar: 6555 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 1593


Kommentarer
Postat av: Annah

varje gång jag ska läsa hos dej kommer det upp en ruta där man ska skriva lösen o så. varför? man behöver inte skriva nåt, får ju klicka bort den. men den kommer upp varje gång jag går in på din sida eller gör nåt annat här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback