brrrrrrrrrrrrr

usch vilket jobbigt väder det varit.
I morse höll jag på å frysa ihjäl när vi skulle gå till dagis. Jocke vägrade gå...å speciellt mitt i gatan...det var inte plogat nån stans så vi var tvugna å gå i hjulspåren mitt i gatan.
Men det snöade inte så farligt. Men det gjorde det när jag gick till skolan sen.
 När jag tog av mig luvan så såg det ut som att det snöade...alltså inne...haha...Hade verkligen snö överallt...
Blåst stundvis har det gjort oxå...öronen höll ju på å trilla av.
Jocke vägrade sen ha vantar när vi skulle gå hem...så han fick gå utan...å han vrålade typ hela vägen hem...å vägrade gå såklart...
Tror han ångrade sig att han inte tog vantar ändå...men jag erbjöd han vantar flera gånger å hålla handen så jag kunde värma hans händer men det dög inte!!
Aldrig sett han bete sig så förr...var verkligen panik av nåt slag...
Man vet ju hur det känns när mna är ute i snöstorm utan vantar å mössa...å sen kommer in...aj, det gör ont!!
Han hade varit lite trött idag på dagis så han var ingen vilde i pulkabacken som han brukar...men han e ju inte helt 100 ännu...men feber har han varit fri från å hostan e bättre...vill bara inte släppa...samma hos mig antar jag.

Hade prov idag ja...verkade som om ingen hade läst på...jag å några till hade läst igenom allt 1 gång...några få hade väl övat...resten hade inte ens läst/öppnat boken.
Men tror det gick ok...men det kunde ha gått bättre helt klart.
Nu har vi ingen mer svenska innan lovet. På torsdag så är det teater på kvällen å den kan jag inte följa med på. Lektionen på dagen e alltså flyttad till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback