bli rik??

Kanske inte rik men alla auktioner har gått ut nu.
Får snart in 313 kr. Å så på måndag 136 kr.
Fått in 53 kr idag.
Men har budat lite själv oxå...kanske blir ett par jeans ikväll. (+ en polo jag redan vunnit av samma person)
Sen har jag ju bud på ett par jeans till...men det är väl en vecka kvar så lär väl inte ha råd i slutänden...alltså om det e fler som kommer buda!!

Nu tänkte jag försöka fortsätta med denna sidas utseende...får se hur det går...
Måste spara inställningen som den ser ut nu så ifall att det blir totalt fel så kan jag bara kopiera in denna sida igen...bla bla bla.

Hoppas på lite post idag oxå...varit rätt dött i brevlådan denna vecka...1 brev i måndags bara...


Senare...typ 52 minuter senare...har hållt på å ändra fä'rg typsnytt storlek på texterna...ögonen går i kors snart så får fortsätta senare...
Men det e kul...var så länge sen jag pyssla med sånt så nu e jag ju helt fats igen...har väl hälften kvar nu kanske...

Kommentarer
Postat av: silwerstar

I min blogg ändrar jag bilden där följande står:
#header {
background: #000000 url(http://silwer.blogg.se/familj/images/blogg_1_1171307366.jpg)
och då är det alltså det inom parenteserna som ska ändras. Jag laddar upp den bild jag vill ha där uppe på min blogg och skriver sen bara i bildadressen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback