40 minuter i telefon

Ringde till villan...ja för 40 minuter sen...pappa svarade å vi pratade en stund.
Både han å mamma ligger å e förkylda. Så hans operation nästa vecka kommer antagligen flyttas fram igen...de flyttade fram den 3 dagar först...har för mig att det var dags på måndag...men så flyttade dom...å nu e han förkyld å då går det inte å söva så då kanske dom får flytta fram den igen...(operation av höft...för 4 år sen opererade han den ena höftleden å nu e de dax för den andra...som flyttats fram pga amputeringen förra sommaren...)

Mamma å pappa har pratat med Patrick...det var han som va på tv....eller hans lastbil.
Han hade sagt nåt om att han skulle prata med polisen men när han började gå dit så kom det en snövindpust så han kunde inte gå...han började glida på marken å ner i ett dike...haha...hade jag velat se.
Dom hade tydligen funderat på å ta en annan lastbil men dom hade valt rätt...hade dom tagit den andra sp hade nog lastbilen glidit av vägen helt.

Får se om man får tag på Patrick...dom hade tydligen lite problem med mottagningen. Å dom va visst totalt uppringda från chefer å kolleger...jaja...
Får ringa sen...mitt öra e knallrött efter telefonsamtalet...pratade en lång stund med mamma. Kom in på böcker å då skulle hon rekomendera Christina Läckberg...jag har en bok av henne. Isprinsessan, men har ej hunnit läsa den. Det var den enda mamma inte hade så den skulle hon låna. Så får väl jag låna hennes andra...eller Monicas kanske...hennes arbetskompis...dom byter böcker hejvilt...

Gud så konstigt mitt öra känns...tror det har somnat...haha, har dessutom lock sen ca 2 veckor tillbaka...
Nä, nu ska jag öppna väskan å lyfta ur lite böcker å kolla vad vi har i läxa.
Glömde säga till på dagis att jag slutar tidigt idag så jag  behöver inte direkt stressa...han slutar 15.15 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback