tokiga grannar!!

Igårkväll hörde jag att det var folk hos grannarna ovanför...tänkte inte mer på det, men klockan 7 imorse då Jocke väckte mig så var det ännu mer livat...hög musik...uggla, techno, uggla igen...någon timma senare eller mer...trodde dom sov då men NEEEJ...det bankades hej vilt i golvet...Jocke vart skitskraj typ. Gick ut på balkongen å då flyger nåt ut från deras balkong...knappt jag v¨ga sticka ut huvet men var nyfiken...nåt slags kassaskrin kastade dom ut, som landade på tvätthusets tak. En jäkla smäll blev det ialla fall. Kristna människor verkar inte kloka...inte våra grannar ialla fall.

Och det finns andra människor här i området....dom har lixom haft adventsstakar och stjärnor i fönstrena sen mitten av oktober (kanske längre...det var då jag reagerade på det...). Jag som tycker det känns lite tidigt att börja pynta IDAG...undrar varför man pyntar såååå tidigt som dom gjort...vårat hus verkar väl normalast...vi är sist med pyntandet typ.

Jaaa, å vad vart det jag skulle skriva mer?!?! Minns ej.

Kommentarer
Postat av: Carita

fan va läskigt :S

Postat av: Linda

Hehe...de kanske inte ens har tagit ner det sen förra advent?!?!?! ;D

2007-12-02 @ 14:22:29
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback