snart är det jul

Jocke går sista dan på dagis för iår. Igår hade dom julbuffe å jultomten kom. Alla fick ett foto åpå hela gruppen. Eftersom dom inte tog dit nån fotograf så tog dom egna kort å printade ut istället.
Jocke var den enda som åt sill av barnen...som vanligt.

Själv började jag igår min första lediga dag med att läsa...jag har bara 3-4 kapitel kvar så här går det undan. hehe...ska ta å städa lite oxå...men Jocke har ju dragit fram nästan alla saker han har...lego, bilar å böcker å pussel...precis överallt ligger det saker. Så han får allt hjälpa till att städa.

Pysslat?!? Jo, det har jag ju gjort...frågan är vad jag visat...sen vet jag ju att det ligger bilde i kameran ännu oxå...så jag får ta å visa upp allt senare i ett separat inlägg. Allt...låter som det är massor...jag vet inte...ialla fall 3 LO's...kanske fler...hehe, gjort några snabbisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback