trötter...

jag e såååå trött. Det beror nog på vädret. Rätt tungt väder och kvavt.
Igår var jag hemma med Jocke. Gjorde endel matte. Vissa saker krånglade jag ju till som aldrig förr och resten (det mesta) var superlätt.
Idag hade jag engelska och vi spelade ett spel. Det va rätt kul Hade en tärning och så gjorde vi egna spelpjäser. Den rutan man hamnade på skulle man berätta om något...tex musiksmak, lycklig dag, läskig erfarenhet osv. Jag var väl den som sa mest känns det som...de andra svarade typ bara "i have two cats" eller liknande.
Jockes svinkoppor har spridit sig...det är väl lätt hänt när det är i armhålan...han gnuggar ju innerarmen mot kroppen så har kommit lite längre ner...Idag var Sven barnvakt till klockan 13.
Ikväll kommer svärmor hit och sover över och är barnvakt imorgon bitti...sen får vi se om Jocke åker med henne till stan en sväng...dom skulle ha nåt med jobbet...spela kubb eller nåt liknande i någon park.
Och på fredag förmiddag är Lena barnvakt...4 barnvakter 5 dagar...inte illa...haha. Men det är ju bra för mig att dom kan ställa upp. Speciellt i början när man kan ha svårt å komma igång å plugga...rutinerna är inte riktigt där de var i våras...än...hoppas de kommer.

Har idag läst ut "Tatuerad Torso" av Helene Tursten. Har för mig att det är den som ska gå på bio nu så jag slängde mig på boken så fort jag kom hem från landet typ...böckerna brukar ju va bättre än filmerna och denna bok är absolut den bästa jga läst av Helene. HAr läst några st och gillar allihopa!! Läs den om ni ej har läst...om ni gillar polisutredningar och mord på komplicerad nivå!! Denna innehåller en hel del äckliga detaljer...usch...

Slambreven...det går trögt...har två att posta...Stinas har legat här ett par tre dagar nu men har glömt å posta...eller har glömt att ta med det när jag gått hemifrån!! HAr ett brev till Sandra med...det har hunnit ligga ½ dygn kanske.
Ibland tar det tid.

Nä, nu ska jag försöka komma på vad vi ska äta till middag...är dock inte hungrig pga vädret men nåt måste man ju äta!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah...jag har precis läst ut hennes första bok :) Tänkte att jag ska vara duktig och ta de i ordning.
Jobbigt med svinkoppor, mycket för Jocke men även att behöva krångla och planera minsta lilla.

Postat av: Linda

Jag har hennes 5 eller 6 första böcker, de som har släppts på pocket. Gillar ju även Läckberg och Stieg Larsson, har lånat deras senaste och de ligger och lockar. Så tar nog en paus från Irene ;)

2007-08-22 @ 17:23:40
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback