aj äm back!!

Blev visst nåt knas med autobetalningen till bredbandsbolaet så dom tängde av våat internet...förra veckan.
Men nu så är vi igång igen...lite smått...har ej tid till att sitta här egentligen.

Får se hur det år att skriva. TANGENTBORDET HÄNGER INTE MED RIKTIGT:::HOPPAR ÖVER BOKSTÄVER OCH IBLAND LADDAR DEN PÅ med 7 av samma bokstav...var det jag som tryckte in caps lock?!?! strunt samma!!
Vilken vecka...knappt varit i skolan alls känns det som. I måndags va Claes här från 10 - 17 så jag kudegå på båda lektionerna. PÅ TISDAN KUNDEJAG INE GÅ FÖR DÅ skull Jocke till BVC Och VC, osdagskule han till tandläkaren och missade ännundag. Och igår kund pappa rycka in  i sista sekund så jag kunde gå på matten. Och idag skulle jag helst velat gå på engelskan eftersom vi har prov på måndag men Sven blev sjuk så det vart inget idag heller. Men vi knatade ner till skolan å så prata jag med läraren å fick lite papper å läxor så...det var väl egentligen det jag ville veta...vd exakt som man ska öva...om det är 70 ord eller om det är alla 150. Å VILKEN GRAMMATIK Å så...näe...det ÄR inte jag som trycker på caps lock. DUMMA TANGENTBORD!!

Patrick ska jobba hela helgen. HAn flyger hem från Göteborg idag å flyger tillbaka på måndag. (så slipper dom köra fram å tillbaka å slita ännu mer på bilen som har sitt egna lilla liv). Så i helgen ska dom jobba igen lite i stockholm. Men jag å Jocke har tur...mina föräldrr åker till landet idag så vi hakar på å slipper mögla i lägenheten...för jag kommer väl ändå att plugga mestadels. Bra, då kan dom förhöra mig!!!

HAr ju lovt å lägga in lite bilder...ska se vad jag skrapar ihop...det e sååå mkt bilder från sommaren så ska försöka begränsa det hela en aning...blir väl mer än jag tänkt ialla fall...blir alltid så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback