tungt...

är så stressigt i skolan nu...hade idag grammatik-förhör...får se om jag klarar det...blandar ju ihop allt. Fattar när jag läser i boken men när man ska klara av allt själv så blir jag bara förvirrad...alltså, att hålla reda på vad allt heter...participer bla...sen resten känner jag bara igen när jag läser det typ...
HAr ett test kvar...nästa vecka tror jag. Sen e grammatiken klar.
I eftermiddag har jag stressat med engelskan...hade en massa läxor. I fredas blev ju ingenting gjort pga det 1a nationella provet. MEn nu tog jag mig igenom det.
HAr endel i svenskan oxå...måste läsa en bok...men ska läsa klart den engelska först...bara nåra få sidor kvar. Hann inte i helgen som jag hade tänkt. Fördjupningsarbetet...referat...
Nordiska språk ska vi gå igenom oxå. Å på torsdag har vi prov i argumentation. Men det går ju inte å förbereda sig på då vi får ämnen å välja på då.
Å så lite engelskaprov blir det ju oxå å så 2 nationella till.
Så nu ska jag försöka få klart mitt referat å så läsa klar å skriva bookreport på den engelska boken. Sen ska jag läsa den svenska å så måste jag verkligen börja på fördjupningsarbetet...det kommer bli svårast....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback