skolstatus

Fick tillbaka grammatikprovet idag.
DEt gick ju bra...fick 10 poäng mer än jag trodde. hade 39/42.
Hur gick det till?? Jag som blanda ihop precis allting kändes det som.
Jaja, glad blir man ju. Men nu har detju hänt 2 gånger att jag faktiskt klarat 2 prov jag inte trodd gått så bra. Man blir ju lite förvirrad...haha. Förr var det ju tvärtom...kände att det gått uruselt å sen gick det uruselt oxå...
Nu har vi äntligen valt böcker. Tänkte ta Håkan Nesser - Och Piccadilly...men i sista sekund så tog jag en annan...den va kortare och så lät den lite annorlunda mot vad jag brukar läsa...
Nesser kan jag läsa när jag vill för den ligger i v-rummet.
Ska försöka få klar romananalysen oxå...den skulle varit inlämnad idag men jag fick virus på hjärnan igår så det gick inte så bra. Men frågade lite å det gick bra å bygga på essän...va ett tag sen jag läste boken så känns ju jobbigt å börja om från början när man i stort sä'tt redan har en början.


Kommentarer
Postat av: Helena

Går ju galant för dig.... keep up the good work ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback