prov prov prov

Igår hade vi prov. Jag fick VG på det. Bättre än väntat eftersom jag knappt övat nåt...mer än på orden. Grammatiken fastnade aldrig men det blev ett VG trots allt.
Imorgon har vi RIKTIGT nationellt prov då. Oral test. Min skräck typ. Jag hatar att bli inspelad på band...eller filmad. Och vi blir ju inspelade på band på det här provet. Prata prata prata...hoppas det går fort...
Å hoppas Jocke inte strejkar...å hoppas min talförmåga är på topp. Vissa dagar kan jag ju knappt prata ren svenska...å då är ju svenska mitt modersmål...vore typiskt om man får en sån dag imorgon. Direkt på morgonen dessutom, innan man hunnit vakna riktigt.
JAja, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Annah

Går ju riktigt bra för dej i skolan så du lyckas säkert med detta med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback