yrvaken igen.

Mitt i en dröm så ringer klockan. Va ju en kul dröm men jag minns inget av den. Typiskt...
Kaffet e klart nu å jag gäspar som aldrig förr.
Jocke sover, tror jag.
Klockan 9 börjar vi idag. Idag ska jag gå iväg en stund tänkte vi. Hoppas det går lika bra som när jag är med. Han har eg inte brytt sig att jag varit med, utan han har lekt för sig själv och inte letat så mkt efter mig heller så jag tror väl att det går bra.
Han har ju trots allt varit ledig rätt länge ändå...Hela juli å nästan hela augusti.
Imorgon kör vi nog lunch oxå. Tror det var fiskpudding...inte min favorit kanske.
Tycker dom får mkt konstig mat där...alltså gammalmodig mat.

Jaja, nu ska jag sätta mig å gäspa i soffan å glo på nyhetsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback