virriga jag.

trodde jag hade satt på kaffe men det hade jag ju inte. Gick in i köket å tänkte..."är det redan färdigt??" eftersom det inte lät nåt. Å så såg jag ju att jag inte stängt eller satt på bryggaren.
Man känner sig inge vidare smart direkt.
Jag hade riktiga problem å somna igår.
Kollade på Hitch...sen vid 1-tiden var jag ju ika pigg som om det vore lunch eller nåt.
Så jag satte på en film till. Nån av Van Veteren-filmerna. Men somnade runt 1.30 kanske...
Farligt å börja räkna vad man eventuellt skulle kunna få sova...då blir man lite stressad å då blir det ännu svårare å somna. Men 5 timmar fick jag sova ialla fall.

Jocke ska till dagis som vanligt...hoppas han inte har nerkissade kläder. Han lyckades hålla sig torr igår!!
Pappa kommer å hämtar mig sen. Vi ska fortsätta med äpplena. Farmor vill ha massa äpplen å leka med...mos å kaka. Så vi åker dit...lunch eller fika kanske. Sen e det väl nästan dax att åka hem igen.
Får se om farsan följer med in på dagis. På förra dagiset satt han alltid kvar i bilen...fast han kunde ju inte gå någe vidare i början men på slutet kunde han ju...

Nu e mitt kaffe klart i alla fall.
ska sätta mig med en slam framför nyhetsmorgon. E ju Lattjolajban snart...Jocke vaknar alltid efter barnprogrammen...haha.

Kommentarer
Postat av: Alvinruth

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback