vaknat till lite...

Va en tjej på lattjolajban som sjöng så fint så jag vaknade till liv.
Sen va de en tjej som skulle spela spel via telefonen...lät så kul för hon sa ...nej inte direkt sa...hojtade mera..."VAH?" hela tiden nästan. Va ingen som kunde hålla skrattet inne helt...lite komiskt.
Men man vart ju på lite mer glatt humör...å vaknade till liv som sagt.
Jocke e oxå uppe nu...lite halvgnällig sådär...

Känns ju inge vidare skoj att gå ut...ruggiga väder. Frågan e va man ska ta på sig...
Jockes regnkläder finns redan på dagis, å andra uppsättningen e på landet...han har ett till men det är stl 110 tror jag...lite stort. Sen har han fodrade galonkläder...å då menar jag riktigt fodrade...mer till för slasktider lixom...jag har bäl min tunna jacka ialla fall...
Får dra på Jocke vanlig jacka å gympadojjor så får han ta andra kläder på dagis om dom går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback