usch va jag stinker...

luktar fönsterputs...sticker i näsan, det luktade så starkt...å jag va ju precis ovanför å torkade...torkade av glasbordet...det ser ialla fall bättre ut nu än innan. Köket orkar jag bara inte ta tag i...det e så mkt skit...3 kartonger med mosaik...väger ju apmkt, vart ska jag ställa det då?? Sen har ju Patrick sina grejjer som vanligt där. Min hög tänkte jag iallafall sätta mig med nu.
Min receptpärm...sitter inget i...men det ska in...måste bara ha lite papper å limma upp dom på å sätta i plastfickor...nej, tänker inte göra nåt scrappigt av det...det är alldeles för mkt..haha.
Men drinkboken har jag inte gett upp...den ligger bara på hyllan ett tag...måste få ordning på sånt som finns i verkligheten först å sen ta tag i det roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback