slam hit å dit

Ja, jag skulle skriva en fråga i min slam, å det blev en till å en till å en till....
Glömde bort mitt kaffe så nu har jag micrat det. å så lagt undan slammen, för annars glömmer jag bort kaffet igen.
Vore bättre å ta fram den sista jag har å fylla i istället...det e lättare å dricka kaffe när man fyller i än när man gör slam. Eller ??
Alltså jag fick sånt ryck att jag nästan har tunnelseende, haha. Länge sen jag fick sånt slamryck måste jag erkänna. Blivit en fråga eller två lite då å då bara, men nu vet jag inte vad som hände...men det är ju bra att det går frammåt. Å hoppas jag får tillbaka rycket senare...
Egentligen borde man göra slam framför tv'n nu...tv4...va heter programmet...med carolina gynning å kayo...man får ju lätt ämnen att skriva å fråga om. Ska nog ta å göra det nästa gång...om jag minns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback