semester tack!!

Jag skulle verkligen behöva semester...
En charter till sol å bad, lågpris-shopping å bara få slappa bäst jag vill.
Det vore skönt. Fast man vet ju att oftast behöver man en vecka semester efter semestern...för när jag väl reser vill jag hinna med massa skoj på resan när man har chansen så brukar ofta behöva vila ut lite på hemmaplan efteråt. Men en resa skulle absolut inte sitta fel just nu.

Min kropp har varit med om en resa sista veckan...har varit aktiv varje dag i stort sätt...alltså rört mig...brukar annars bli varannan dag...förutom dagsrutinerna som att gå till dagis å gå till ica å plocka å stöka i hemmet. Nu har det varit skogen å plockat äpplen-...kroppen e verkligen inte van vid de rörelserna.
Känns mer efteråt än när man gör dessa grejjer. För egentligen så är det ju rätt så lugnt tempo i skogen å plocka äpplen gör man ju stillastående i stort sätt, men nu efteråt känns det som man har agerat i en tecknad film med fartstreck å grejjer. Jag är helt slut i kroppen!!
Å så har man mens på det oxå...å någon lätt förkylnoing eventuellt...haft ont i halsen 2 kvällar i rad å vart småsnuvig men inget mer lixom...

Idag blir det ju en extra promenad oxå då vi ska till bvc. Synd vi inte fick tid 1 timma tidigare...
Vet inte hur vi ska göra...känns dumt å gå hem...Jocke somnar ju oftast som en stock...så...får väl göra så att vi g¨år hem å sen efter mellis så får vi väl gå¨ut...utan vagn...vågar man det...det kan ju bli katastreof om han e trött.

Jaja, det visar sig hur vi gört ¨hur det gåpr...alltså, jag kan inte styra fingrarna...ser jag nu...ändå e naglarna lagom långa...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback