scrapppppp

oj,oj,oj...
Halkade in på en blogg nu igen...så fina LO's. Tänk om jag kunde få till det lika snyggt.
Blir så inspirerad av alla färger men när jag väl sätter mig å ska göra nåt själv så hux flux  är inspirationen inte på topp...kan ju va så att jag inte har de rätta grejjerna...det kostar ju trots allt en hel del å få ihop till allt man behöver å jag har ju inte hållt på speciellt länge så har inte direkt mkt verktyg å material...mer än skärmatta å papper typ...nu har jag inte ens foton...skandal!!!

Men snart så hoppas jag komma igång...å hoppas mina nära å kära e snälla å hittar nåt av det som står på min scrap-önskelista då jag fyller år om en månad...

Kan ju tex inte använda öljetter ännu...

Ärligt talat vet jag inte vad man ska ha allt till å hur man använder vissa grejjer...
Tipsa gärna en nybörjare...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback