pyssel

Jag kunde inte hålla mig borta från pysselbordet.
Påbörjat en LO med två bilder från morfars begravning. Det är bara slutklämmen kvar.
Väntar ju som sagt hem lite material som jag hoppas kan få användning för till just denna LO.
Denna är i formatet a4.
Håller även på med en 12"*12" som verkligen känns svår att få till. Det är så mkt tom yta för tillfället.
Vet inte om jag ska ha med nån mer bild i lite mindre format eller vad jag ska hitta på.
Skriva nåt mer möjligtvis, men det är svårt å få till nåt bra.

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Hittade din blogg från Vi_Som_Scrappar-klubben på Lunar. Har kikat på dina alster - jättefina verkligen! Jag har idag skaffat mig en blogg här, och tänkte försöka lägga upp mina alster här allt eftersom! Håll gärna utkik och kommentera gärna mina alster sedan!

Läste du scrappar både A4 och 30*30. Vilket föredrar du? Själv har jag bara kört på A4 och tycker det funkar bra, funderar även på att göra ett mindre album än det, om jag hittar något fint, men jag får se lite grand vad det blir...

Postat av: Angel

Vad betyder LO?

2006-10-05 @ 19:29:55
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback