LATTJO

Lattjolajban på TV just nu å Jocke e bänkad.
Alla va uppe samtidigt idag...när hände det senast...ja på hemma plan.
Hörde Patricks väckarklocka....men tog det som en ringsignal eftersom Patrick började prata...men sen så tyckte jag han lät lite barnslig å då visade det sig att det var ju Jocke han pratade med...haha.
Sen ringde min klocka...
Patrick blev hämtad idag så Jocke fick nyss se den stora lastbilen..."pappas lastbil" som den även kallas.

Gav upp Tv'n rätt fort igår...orkade inte dra igång nån film, eftersom jag barahar svenska filmer osedda...brukar ju få höja volymen så mkt då...gick å la mig istället å läste...kom dubbelt så långt som jag tänkt...brukar komma hälften så långt som jag tänkt...men jag drack ju middagskaffe så att jag va piggelin va ju inte helt konstigt ändå. Vet ju trots allt hur jag fungerar så får ju skylla mig själv. Kom upp lindrigt idag trots allt.
Nu är det kaffetajm igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback