Jocke ska till Dalarna

Nästa torsdag ska Jocke till Bvc på morgonen, sen så kommer hans farmor hit å hämtar han. Då åker dom till Dalarna...Tällberg tror jag det heter...

Hittade 2 påsar med pärlor som jag hade överflöd av så de får oxå åka med traderasvängen.
Nu har jag inga batterier...alla sitter på laddning...
Så jag kan ju lika gärna passa på å kolla i garderoben å rensa alla pärmar med brevpapper jag har där. Behöver rensa ur totalt en pärm har jag en känsla av...

Synd är det men man får ju rensa het enkelt å fokusera på vissa enstaka.
Jag har ju Disney, Diddl å hello kitty...å Hundar...men en massa annat som ligger nära hjärtat med...
Vad ska jag välja bort????
Rensat en jäkla massa förut så det blir ju bara svårare å svårare...men ett måste.

Nu kom det post...spännande...hoppas jag fick nåt...

Japp. Ett slambrev...ser ut å va från Anni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback