JAG VILL SOVA!!!!

Jag är sååå trött.
Känner mig nästan bakis.
Ändå somnade jag nog rätt tidigt...
Mitt i Freddie...

Nu är det morgon och jag är uppe.
Väldans dimmigt ute, det ser så läskigt ut.
Synd va har så mkt träd...det är en åker av nåt slag på andra sidan träden...
Om vi bodde två våningar längre upp hade man nog kunnat se bättre...
Det finns bara två våningar till...

Undrar om jag satte på kaffet?!?
Jag e totalt lost idag.
När jag skulle logga in här blev ju mailadressen helknasig...fattar inte hur jag lyckades skriva så fel...haha...och när jag la i kaffet i filtret så spillde jag ut en massa på bänken...
Undrar hur det går med vällingen sen...
Verkar ju bli en virrig morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kom ihåg att imorgon är det fredag och då är jobbveckan (förhoppningsvis) över!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback