Jag blir galen.

Jocke har skött sig bra denna morgon, fram till nu.
Nu höll han på att ta sönder ena balkongdörren, dunkar huvet i golvet, sparkar allt va han orkar på skåp å allt som finns i närheten.

Nu ska vi ge oss på projekt: ta på skor.
Det är inte alltid det lättaste då han alltid vill ha träskor...

Va skönt om jag själv kunde komma i nån trotsålder...
Ibland önskar jag att jag får ett nattjobb...undrar vad Patrick skulle säga då...för då får ju faktiskt han ändra sina arbetstider!!
Som dom flesta jag har i min närhet (som går mig på nerverna i stort sätt...) tycker...så vore det väl skandal att tacka nej till ett jobb...och det borde väl även gälla ett nattjobb antar jag...

Men jag vet en sak å Patrick är inte den som säger ifrån eller ber om nåt på sitt jobb...han gör som chefen säger och visst vore det väl intressant å få se hur det skulle gå om jag hade ett nattjobb...blir han tvungen att byta jobb??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback