Hur bra som helst...

Jocke e på dagis å han verkade inte ens bry sig om att jag skulle gå...fick en puss å en kram å sen var det bra...Igår så var det tårar å så...men gick över fort...
Så nu e jag hemma igen å har sendrag i högra lillfingret till å från...undrar vad jag gjort som orsakar detta...
Nu tänkte jag ialla fall ge mig på fotogarefringen...suck...va trist...roligare att fotografera sånt man har användning för själv...detta e ju bara till att sälja...bara å bara, men roligt att fotografera e de ialla fall inte.
Om det var lite så hade jag använt scannern...men nu e de ju mängder.

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Min lillebror började dagis för några veckor sen, Han bryr sig inte ens när vi lämnar honom. Det är bra att han känner sig trygg på dagis : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback