Hemma igen

Nu så e man hemma igen.
Kom hem igårkväll.
Allt gick bra. Bodde helt ok, hade dock en skum "gubbe" som granne på vandrarhemmet. Visade sig att han oxå bor i märsta men han hade vart där ett tag å skulle nog vara där oktober oxå...men risken att stöta på han hemma sen kan ju va rätt stor då...huga,,,snäll människa sådär men aningens udda....lite mysko lixom.
Igår vart det en sväng till ö-vik med. Skulle eg till mellansel men dom var i ö-vik på barnens dag så vi va där istället.
Känns något konstigt att träffa dom i norrland å sen tanken att dom nu BOR där känns ju fel.
Jocke har endel nya kl'äder...själv fick jag liute tops å lim å några skrivböcker...jag som skulle hitta bh...hittade nåra men de var på tok för dyra så det sket sig. Sen hade ju en favoritäffär bommat igen...där jag alltid köpte mysbyxor å bh förr i tiden...
Men presenter till Linda är färdigt...allt i sollefteå....perfekt.
Jocke fick 2 vinteroveraller. 6 par kalsonger. cammo-byxa. mysdress...byxan va skitstor dock...skulle tagit en storlek mindre men då va tröjan mindre än de han använder nu så fick helt enkelt ta större men byxan är bra stor...lång alltså. jaja...man behöver inte använda dom ihop ju. Däremot så skulle jag ju hitta mysbyxor till Jocke att ha nu men jag glömde det sen...men kapp ahl finns ju här å där hittade jag billiga...
bla bla bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback