helt slut igen.

Åkte till sollentuna igår å tror ni inte det hade fallit hur mkt äpplen som helst  igen...å det tog jag hand om. Värsta e väl att jag ska dit idag igen...kommer ju springa å kämta äpplen så fort jag ser minsta lilla på gräsmattan.
Ska nog plocka lite å göra kakor av oxå. Sen ville Patricks brorsa ha, fast han kanske tänkte komma dit å plocka själv i veckan...fast vi får se...e inte så mkt kvar...det fina som e kvar e så högt upp så det får nån som ej har svindel försöka få ner. Jag å mamma e inte direkt vän med stegen...haha.
Kom hem rätt sent...eller ja...sent för middag men vi gjorde köttbullar å pasta. Jocke åt som han inte fått mat på flera dagar. Fast han har visserligen inte ätit mkt. I torsdas åt han aldrig middag, han somnade ju.
Nu sitter han å käkar yoghurt å kollar barnkanalen. Väntar på sin välling...
Fick ju ett nytt recept på äppelkaka av farmor. Tänkte ta med det å testa idag. Blir det bra så plockar jag med en massa hem å så får jag baka äppelkaka till födelsedagen om en vecka. Herre gud va tiden går fort. Nästa söndag blir jag 26 år. Tyckte ju Jocke just fyllde år. Å det känns som han gått på sitt nya dagis mkt längre än vad han har oxå...
Jaja, dax för mig att dricka lite kaffe tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback