gnällis gnällis gnällis gnällis gnällis

Jocke har nog gnällt hela dagen...gnällt är nog rätt milt sagt men men...han har varit extremt jobbig idag.
När vi skulle gå å posta brev så fick jag inte hjälpa han med skorna...plösen hamnade innuti 3 gånger...å 5 gånger sate han på på fel fot...och det är ett under att han inte börjat blöda...så som han dunkat huvet i golvet. Tillslut fick han på sig skorna å så va de dax att gå...han gick efter å skrek som en galning...jag sa inte ett ord...jag kopplade typ bort ljudet från huvet...folk glodde å jag blev mer å mer arg.
Tillslut så gav an upp å blev en glad kille...så vi tog en längre promenad. Bäst å passa på!!
Sen kom vi hem å han blev liten bebis igen...å sen har han hållt på...
Jag har verkligen ont i öronen nu...så fort han säger nåt svider det i öronen...
Skulle va intressant å kolla hörseln å se om det e nån skillnad sen 3½ år sen jag kollade senast...

Jag är verkligen less just nu. Skulle behöva semester...
Alla säger att jag har semester för jag e arbetslös. Jag behöver semester från min son!! Jag e med han i stort sett dygnet runt å så har det ju varit sen han föddes. Fattar inte att folk inte kan förstå det.
Speciellt dom som har barn själva...
Dom som inte har barn verkar förstå mig bättre...
Jag har med andra ord världens jobbigaste barn...men han ligger något i lä när man ser alla program....alla nanny-program alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback