blablabla, jaha...

Vet inte vad jag ska skriva...haha...
Känner mig inte direkt på humör för nåt idag.
Jocke äter frukost nu å vi ska bege oss till dagis snart.
Skulle behöva en dag där jag känner mig motiverad till allt möjligt...
Tyvärr brukar de dagarna gå alldeles för fort, men idag känner jag inte för nåt alls...
Känns inge bra å göra saker trots man inte har lust...å då tappar jag ännu mer motivation...fast idag verkar det ju ändå inte finnas nåt spår av den varan...men vem vet?, kanske det kommer senare??
Ska ialla fall försöka få in lite på tradera...
Men det e samtidigt så skönt att inte hålla på med tradera...jag blir lite halvstresaad av tradera...man blir så nyfiken å kollar varje kvart hur det går...å det e så svårt att inte buda själv...hittar ju alltid så mkt skoj...
men borde verkligen inte lägga ut ett öre på nåt nu...jaja, vi får se...får lägga upp en budget för det...men jag e ju expert på att köpa för det dubbla...å går istället back...alltså, handlar för mer än jag sålt för...
Å nu har jag ju inte sålt nåt alls...å då e de ju ännu värre...om man bara kunde låta bli att buda...

Nä, nu ska jag borsta tänderna...så e det klart ialla fall...å byta om...
Usch å fy va jag känenr mig negativ å anti just nu...eller inte ens det...känner mig inte som nåt alls direkt...
Det blir mkt rastlöshet då kanske...usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback