arbetsförmedlingen

Vilken dag.
Är helt slut å den har knappt börjat.
Gick å lämna Jocke på dagis i morse, slut redan då. Fick mens igår å det suger ut all kraft...jag som redan var slut efter helgens motion.
Sen gick jag ända ner till stationen...tyckte jag gick långsamt men det tog 30 minuter så det var rätt normalt antar jag. Gick in på arbetsförmedlingen, skulle ju dit denna vecka å få en ny handlingsplan. Men då va dom inte bemannade förän 10...så kolla i datan ca 30 minuter...å sen 10.30 var det min tur å få gå fram...dom satt 3 personer vid en varsin dator...hon i mitten ville jag inte till, henne va jag hos förra gången. Men redan när jag såg att hon satt där så visste jag att såklart får jag henne. Jag hade en stund å planera hur jag skulkle gå till väga. Så när jag kom fram så sa jag bara vad som var på gång å svarade sen typ ja å nej på nästan alla frågor. Förra gången var jag ju sååå arg då jag gick därifrån, jag tog mig friheten å fråga en massa den gången å gick därifrån utan ett enda svar. "det e upp till dig..." det var det enda hon kunde säga...så idag kunde jag bara säga ja eller nej. Jag var klar fortast av alla där inne...haha...Klokare har jag inte blivit efter besöket där...men har jag någonsin blivit det??

Jaja, sen gick jag å redan då kände jag hur int i benen jag hade...å visste att hela vägen nästan är uppför.
Men jag tog en sväng i märsta centrum oxå...in på carmen...alltid massa jga vill ha där...köpte inget...tänkte vänta till efter jag fyllt år. Sen in på willys å köpte mjölk...å så vart det lite choklad oxå...jag har ju faktiskt mens...ehm...

Å sen hem. Fasen vad jag hatar backen från macken å upp till valsta...man går inte den vägen sååå ofta, antar det beror på backen. Med barnvagn är det riktigt plågsamt...
Det bränner verkligen i benen just nu...å fötterna pulserar...glad att jag inte hade vagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback