Äntligen!!

Nu så har mina batterier laddat färdigt.
Så idag ska jag leka fotograf igen...ser inte diretk fram emot det...det är ju så mkt!!
Men skönt när det är färdigt å klart att lägga in på tradera.

Jag e rätt yrvaken nu, just hällt upp kaffet.
Jocke sover, ser sååå skönt ut.
Inatt har jag drömt så konstiga drömmar...minns dom inte men helt orealistiska typ.
Man blir så förvirrad av såna...på ett sett verkliga men samtidigt overkliga lixom.
Föredrar verkliga...och humoristiska...haha...
Men när jag va gravid, då drömdes det konstigt...sjukt var det!!
Fast då fick man ju avbryta å spriga på toa mitt i, å sen fortsätta drömma på samma dröm.
Är det bara jag å pappa som kan det, alltså börja en dröm där den senast slutade, för man måste på toa, eller blir väckt av annat...?

Men hjälp vad jag gäspar.
Idag hade jag nog behövt sova ett par timmar extra.
Har ont i ryggen...måste va från igår...känns helmysko...man inte peka ut exakt vart...beror lixom på vilken rörelse eller vilken ställning jag har...

Jaha ja...va ska man hitta på nu...kaffe framför tv'n...men mer då?? Jag blirså lätt rastlös....en slam kanske...fast hade ju inga tunna kvar å fylla i...2 st A4 som blir roliga å fylla i men jag pallar inte det just nu.
Får bli en A5 av nåt slag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback