ännu mera slam

kom en bra bit i min slam nu i kväll. Fyllt i Marias slam klart.
Nu gick Patrick å la sig så fick lägga undan slammen för idag.
Pga kaffet e jag rätt pigg så tänkte ta å söva mig med en film kanske...
Ojojoj...varit onyttig ikväll oxå.
2 mazariner, 1 dammsugare, 1 bulle.
Gott va det...det var små varianter iof, men ändå...va väl ett par sötsaker för mkt.
Ikväll höll jag mig vaken ialla fall. Så fick se Christine. Det var ju rätt så skoj. Jag var ju en komedi-lover förr. Men tycker det varit ont om sånt sista åren...bara repriser heeela tiden så man vart ju less.
Har kollat på Desperate Housewives, Joey å Christine ikväll...fick lite inspiration till slammen...speciellt av Christine...haha. One-night-stand - frågor å liknande. Knappt man minns hur det var...fast de där gångerna man inte riktigt varit nöjd dagen efter, det minns man som det var igår...usch å fy...en massa pinsamheter å konstiga situationer har man ju fått erfara med åren. Skönt att man fått slippa det nu...fast man är ju inte perfekt för det...man gör ju bort sig titt som tätt nu med.
Nej nej, nu går vi inte in på detaljer...har fullt upp å bearbeta tonårens bravader efter avsnittet av Christine...haha...va mkt man började minnas när man väl tänkte efter...RYSER!!
Det var då det. Det var riktigt länge sen...6 år sen sist, å då var det lugna perioden...blablabla...inte prata om sånt nu...kommer aldrig kunna somna annars ju. Förflutet länge sen förtränga senil! Är ju annars bra på att va senil numera, men inte just nu.

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback